با توجه به كيفيت بالای محصولات  شركت آوین، خدمات پس از فروش این شرکت ضامن حفظ اين كيفيت مي باشد .این مجموعه با توجه به اهميت اين موضوع بر خدمات برتر براي خانواده مشتريان خود تاكيد دارد . در همين راستا خدمات آوین خود را موظف به ارائه خدمات در اسرع وقت، با دقت و مشتري مداري كه لازمه كار خدماتي است به مشتريان خود می داند. خدمات آوین با داشتن مهندسين و متخصصين مجرب آرامش مشتريان را سرلوحه كار خود قرار داده و مي كوشد همواره بهترين شركت خدمات رسان درعرصه IT ايران باشد.
شرایط گارانتی:
قطعات ارسالي مي بايست داراي شرايط زير باشد:
•    عدم وجود آثار ضربه، ضایعه فیزیکی و سوختگی قابل مشاهده در کالا
•    قرار داشتن در محدوده زمانی گارانتی
•    عدم دستخوردگی هولوگرام و سایر برچسب های گارانتی
•    دارا بودن شماره سريال و عدم مخدوش بودن آن
•    عدم وجود آثار دستکاری بر روي قطعه
•    ارسال کارت گارانتی کالاهایی که برای آنها کارت صادر می شود.
•    لطفا فاکتور مربوط به خرید دستگاه خود را (شامل شماره سریال دستگاه ، تاریخ خرید و مهر فروشگاه) پیش از آنکه خدمات گارانتی اجرایی شود ، فراهم آورید.
توجه: شركت در مورد اطلاعات ذخيره شده در کالا مسئوليتي ندارد.

Top